facebook-logo  twitter logo  odnokl-logo  youtube logo  logo-insta  vk logo
logo gmi-ru

e-gov-kz-banner

new art 1Наталья Тартаковская

Ә. Қастеев атындағы өнер музейіндегі Екатерина Резникованың "Авангардизм, модернизм және постмодернизм" дәрісінде болдым. Сол өлшемдер, нақты белгілер мен XX ғасыр өнер затын малярдің немесе техникалық сызбадан айырмашылығы неде екені жайында көп ойландым. Неліктен халық адам қолымен жасалған дүниелерді керек емес етіп, ал кейбір заттарды миллиондаған долларға бағалап, әлемнің ең үздік музейлеріне қояды? Неліктен мэри қалалары граффиттермен күресуде, ал Бэнксидің суреттерін қабырғалардан кесіп алып, оларға қазына ретінде қарайды?

 XX ғасырдың 1-ші жартысында Георгий new art 3Костакті қоқыстан керек емес заттарды алып, иконалардың сынықтарын кесіп алып, арзанға ешкімге керек емес орыс авангардтарының полотнасын сатып алып, нәтижесінде Костак галереясының әлемге әйгілі болуына не себеп болды? Кандинскидің шаманизмі емес пе, оның өзге әлемге енуі суретші жанының қайта оралуына себеп болуы – Дэвид Паладин өз полотналарын құруға мәжбүрлеуі, соның әсерінен оның жұмыстарын өнертанушылар Кандинскидің жұмыстары деп қабылдауы. 

new art 2Жалпы ХХ ғасыр өнері дегеніміз не? Егер өнер туындысы эстетика талаптарына жауап бермесе, заттай жүзеге асырылмаса, тіпті адам қолының жұмыс жасауы талап етілмесе – мысалға, спирттелген акула іспетті...
Қызықты дәріс үшін, тамаша әңгіме, тамаша таңдалған материал топтамасына, сонымен қатар мен үшін көптеген шешілмеген мәселе мен сұрақтар және олардың туындауына – Екатерина Резникова мен Клара Исабаеваға және Ә. Қастеев атындағы өнер музейіне үлкен алғысымды айтамын!